Algemene voorwaarden
Wij verhuren ons appartement met een vrije aankomst/vertrekdag en
reisduur, evenwel in het hoogseizoen met een minimum huurperiode van 1 week, laagseizoen min 3 nachten. Bij de check-in/out kan u het appartement betrekken tussen 07.00u en 21.00u, Andere tijden zijn in onderling overleg met onze sleutelbeheerder
bespreekbaar. Check- in/out tussen 21.00u - 23.00u wordt een toeslag aangerekend van 25€, tussen 23.00u en 05.00u toeslag van 50€.
Bij reservering vragen wij u een voorschot van 50% van de totale kosten. U hebt zodoende nog voldoende tijd hebt om uw vluchten, huurwagen, e.d. te
regelen. U betaalt vervolgens 1 maand voor afreis het
resterende huurbedrag. Annulatie van uw verblijf is niet terugbetaalbaar. Wij raden u aan een annuleringsverzekering af te sluiten. De waarborg van 300€ dient u samen met de resterende huur te voldoen. Deze zal u na uw verblijf en na controle door de sleutelbeheerder, U binnen de 7d terug worden overgemaakt. Eventuele schade wordt in rekening van de borg gebracht.
Er is een verplichte kost voor de eindschoonmaak van 95€, eveneens het wassen van linnen betreft 7,5€ p.p.
Als het appartement schade vertoont of onverzorgd werd achtergelaten door de huurder kan een gedeelte van de borgsom worden ingehouden.
Bij het onbeperkt gebruik van verlichting en airco zal het verbruik voor electriciteit aanzienlijk verhogen. Standaard is er 85 kWh per week voorzien, dit is ruim voldoende bij normaal gebruik. Indien u deze overschrijdt worden deze aan 0,5 €/kWh verrekend met de borgsom. Tijdens de verhuurperiode geldt er een fair-use policy voor het waterverbruik.
Huisdieren zijn niet toegestaan of uitzonderlijk in overleg.
Roken is niet toegestaan in het appartement en onder het overdekt terras.
Wij zijn niet
verantwoordelijk voor de verplaatsing naar uw vakantieverblijf. Voor
het reserveren van vluchten, huurwagens, e.d. raden wij u aan te
informeren bij een erkend reisagent of via de websites van de
desbetreffende maatschappijen. U kan via ons wel een autoverhuurdienst bekomen, waar U een prijsofferte kan aanvragen.
Wij vragen u bij aankomst in de luchthaven een sms te sturen naar de sleutelbeheerder, zodoende kunnen zij U op een correct tijdstip opwachten aan de woning.
We rent out our apartment with a free arrival/departure day and travel duration, but in the high season with a minimum rental period of 1 week, low season minus 3 nights. You can occupy the apartment at check-in/out between 7:00 AM and 9:00 PM. Other times can be discussed in consultation with our key manager. Check-in/out between 9:00 PM and 11:00 PM is charged a surcharge of €25, between 11:00 PM and 5:00 AM a surcharge of €50 is charged.
When booking, we ask you for a deposit of 50% of the total costs. This means you still have enough time to arrange your flights, rental car, etc. You then pay the remaining rental amount 1 month before departure. Cancellation of your stay is non-refundable. We recommend that you take out cancellation insurance. You must pay the deposit of €300 together with the remaining rent. This will be returned to you within 7 days after your stay and after inspection by the key manager. Any damage will be charged from the deposit.
There is a mandatory final cleaning fee of €95, and linen washing also costs €7.5 p.p.
If the apartment shows damage or has been left uncared for by the tenant, part of the deposit may be withheld.
With unlimited use of lighting and air conditioning, electricity consumption will increase significantly. As standard, 85 kWh per week is provided, which is more than sufficient for normal use. If you exceed this, it will be deducted from the deposit at €0.5/kWh. During the rental period there is a fair-use policy for water consumption.
Pets are not allowed or exceptionally subject to consultation.
Smoking is not allowed in the apartment and under the covered terrace.
We are not responsible for the transfer to your holiday accommodation. To reserve flights, rental cars, etc., we recommend that you inquire with a recognized travel agent or via the websites of the relevant companies. You can obtain a car rental service through us, where you can request a price quote.
We ask you to send an SMS to the key manager upon arrival at the airport, so that they can meet you at the correct time at the property.